Zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie

Met de ontwikkeling van het Eblocks2 systeem hebben wij de nadruk gelegd op het maken van zoekmachine vriendelijke websites.
Met het Eblocks2 CMS heeft u alle middelen om op een 'natuurlijke' manier hoger in de zoekresultaten te komen.

Als klant heeft u toegang tot onze uitgebreide zoekmachine & marketing tips. Zoekmachine  is niet moeilijk en met het juiste advies, begeleiding en enige inspanning zijn wij ervan overtuigd dat u hoger zult scoren.

Wanneer een website niet bezocht wordt of überhaubt  niet gevonden kan worden in zoekmachines als google en yahoo, is dat zonde van al het geïnvesteerde geld en gedane inspanningen...

Wij bieden zelf geen zoekmachine marketing en of zoekmachine optimalisatie dienst aan. Zoekmachine marketing en -optimalisatie is een vak apart.  Hier moet je, naar onze bescheiden mening, dag-in-dag-uit mee bezig zijn en volledig op de hoogte zijn en blijven van de dagelijks wijzigende ontwikkelingen. Wanneer wij zulke diensten aanbieden willen wij u ook een 100% garantie kunnen geven dat uw pagina's snel een #1 positie behalen - en blijft behouden. 

Wij achten zeker genoeg kennis in huis te hebben om u te begeleiden naar een goed vindbare website en mogelijk ook die felbegeerde #1 positie.  Wanneer u onze advies opvolgt en u bent bereid de nodige tijd te investeren, dan beloven wij u gunstige resultaten te kunnen behalen. 


Al zijn er dikke boeken over websitepromotie geschreven, samengevat zijn dit de belangrijkste richtlijnen:

Techniek, inhoud, ontwerp & content
De basis ligt altijd bij de website zelf.  Is uw website aantrekkelijk genoeg, is deze functioneel en voor de bezoeker intuïtief genoeg? Worden de kernwoorden van uw diensten duidelijk geaccentueerd in de leesbare teksten van uw website? Zijn de metatags (onzichtbare trefwoorden, omschrijving etc) in de code per pagina goed geformuleerd? Is de code goed leesbaar voor de zoekmachine robots? Op dit soort zaken spelen wij wel op in. 

Referenties van anderen..
Daarnaast is het van belang dat zoekmachines de beste en meest relevante resultaten op de eerste zoekresultaat pagina's te laten zien. Wanneer u op zoek bent naar een loodgieter en google toont alleen maar websites van groothandel sanitair-verkopers, dan zult u google geen tweede keer raadplegen. 

De beste manier om dit te bepalen voor een zoekmachine is te kijken hoeveel andere websites uw website als referentie opgeven. Des te meer links naar uw website, des te betrouwbaarder wordt uw website voor google en andere zoekmachines. Komen deze links van pagina's over soortgelijke onderwerpen (bijvoorbeeld van een pagina over loodgieters naar een website van een loodgieter) dan stijgt u nog meer in achting van de zoekmachine.
Blijkt deze website waar de referentie vandaan komt ook nog eens zwaar bezocht en populair te zijn, dan grote kans dat de zoekmachine u bovenaan plaatst. In de regel zijn populaire websites kieskeuriger met wat zij plaatsen op hun website dan een homepage over 'mijn konijntje'.

Het promoten van een website is absoluut niet ingewikkeld, maar gezien je vaak van derden afhankelijk bent kan dit wel een aantal vrije avonden kosten. Des te meer tijd u hier in steekt, des te meer resultaat u hiermee behaalt en blijft behouden

Betaald adverteren

Naast de 'natuurlijke manier' van hoger scoren, kunt u ook kiezen voor betaald adverteren, zoals Google Adwords.
Wij hebben (helaas) geen aandelen in Google, maar hebben onder onze klanten wel zeer goede resultaten bereikt en bevelen deze ook van harte aan.. Natuurlijk zijn er ook tal van andere mogelijkheden op dit vlak.
Helaas eindigen deze resultaten snel nadat u ophoudt met adverteren.


En nu.. hoe kan ik dit verder aan pakken...
Wanneer u contact opneemt met ons, dan vertellen wij u graag over onze diensten, aanbod en mogelijkheden.

Wilt u de bij ons gemaakte website toch graag laten promoten, de positie in de zoekresultaten graag verbeteren, maar er zelf geen tijd / zin voor te hebben, kunnen wij u geheel vrijblijvend in contact brengen met betrouwbare zoekmachine marketeers in onze kenniskring.